pátek 29. července 2016

Hydratační micelární voda Yves Rocher

Ahoj, vítejte na mém blogu!

Po delší době jsem tu opět s článkem. Omlouvám se, ale i můj blog zastihl prázdninový režim. :)

Dnes se chci podělit o mé zkušenosti s hydratační micelární vodou Yves Rocher.





Hydratační micelární voda Yves Rocher pro normální a smíšenou pleť. Odličuje, tonizuje a rozjasňuje pleť. Zbavuje ji nečistot a líčení, aniž by ji vysoušela.
Micelární voda obsahuje rostlinné mízy, které napomáhají hydrataci a regeneraci pleti. Je bez parabenů, minerálních olejů, bez barviv, bez silikonu.




Musím říct, že odličuje velmi dobře. V očích neštípe, vůně je opravdu velmi málo intenzivní, což ale nevadí. Pleť nevysušuje, jak výrobce uvádí. 
Co mi trochu vadí je, že micelární voda na pleti po nanesení lepí....Já jsem zvyklá se nejen micelárkou odličovat, ale používat jí i jako pleťovou vodu, což tuhle takto použít nemůžu. Opravdu šíleně lepí.

Takže na odlíčení je fajn. Odlíčí krásně, neštípe v očích a pleť není vysušená, ovšem jako pleťová voda se použít nedá. 
Znova si ji pořizovat nebudu.


A jak jste na tom vy s micelární vodou? Která je ta vaše nej? :)

1 komentář:

  1. Já jsem zvyklá se nejen ავეჯის გადაზიდვა micelárkou odličovat, ale používat jí i jako pleťovou vodu, což tuhle takto použít nemůžu. Opravdu šíleně lepí.

    OdpovědětVymazat