pondělí 13. června 2016

Podkladová báze pod make-up značky Ryor

Ahoj, vítejte na mém blogu!

Dnešní článek bude o bázi pod make-up od značky Ryor.

Já jsem dříve báze pod make-up nepoužívala, protože jsem jednou zkoušela nějakou bázi od Rimmel London a jednu od Dermacolu a nebyla jsem z toho moc nadšená. :) No a až teď se mi do rukou dostala tato od Ryoru a musím říct, že jsem spokojena.





Báze je určena pro všechny věkové kategorie a všechny typy pleti. Vyplňuje nerovnosti pleti, fixuje na pleti veškerou dekorativní kosmetiku - zabraňuje rozmazání make-upu, očních stínů, pudru i rtěnky. Pleti dodává sametový pocit. 
Je bez konzervačních látek.



Báze má mírnou parfemaci, ale při používání to nijak nevadí. Krásně se po pleti rozetře, pleť vyhladí.
Make-up opravdu zafixuje, prodlouží jeho "životnost" :) a moji mastnou pleť z velké části udrží pod kontrolou. Zabraňuje i tomu, aby make-up zalézal do pórů.


Musím říct, že jsem s bází velmi spokojena.
Asi se budu muset na značku Ryor zaměřit více, protože mi v poslední době jejich produtky vždy docela sedly. :)

A co používáte vy za bázi pod make-up? Jestli nějakou vůbec používáte.




1 komentář: