středa 11. května 2016

Sprchové gely IV

Ahoj, vítejte na mém blogu!

Po delší době opět píšu článek. Omlouvám se, že sem nedávám články častěji, ale teď jak se udělalo pěkné počasí, tak hodně času trávím s malou venku a pak už není moc času psát na blog......a když je čas, tak se mi třeba ani psát nechce. A nutit se do psaní, když nemám náladu, to dělat nechci, protože chci, aby články měly nějakou úroveň. :)

Takže tu mám už 4.článek o mých sprchových gelech. Zdá se, že mám nějakou úchylku na sprcháče.... :).




První sprchový gel, který tu mám, je od Yves Rocher - jablko a vanilka. Byla to limitovaná edice, kterou měli na Vánoce. Musím říct, že voní příjemně, ale žádný zázrak to není. :) Určitě má tato značka lepší vůně. A sprchový gel je průměrný.



Druhý je taky od Yves Rocher - šeřík. Naprosto úžasná vůně. Kdo máte šeřík rádi, určitě si tento sprcháč kupte. Voní fantasticky. :) Jinak ostatníma vlastnostmi je opět jako klasický sprchový gel. Ale vůně je boží. <3



Pak tu mám sprchový gel Balea - Fresh Smoothie s vůní plodu Acai a Yuzu. Barva je zelená, ale to mi nějak nevadí. Vůně je taková "neslaná - nemastná". Nevím k čemu bych ji přirovnala, ale určitě Balea má lepší sprchové gely.



A poslední sprcháč je Ziaja - s vůní perníčků, zázvoru a skořice. Božská vůně. Když se s ním myji, hned bych si dala perníček. :) Fantastický sprcháč. Určitě taky vyzkoušejte.



Takže za mě jsou absolutní vítězi sprchový gel YR - s vůní šeříku a sprchový gel Ziaja - s vůní perníčků, skořice a zázvoru.


Jaký je váš oblíbený sprchový gel? :)

Děkuji za komentáře a ahoj, těším se na vás u dalších článků.

8 komentářů:

  1. milujem sprchové gély od balea ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já taky, ale tenhle určitě není jejich nejlepší :)

      Vymazat
  2. Poslední dobou dávám přednost spíše mýdlům, než gelům, každopádně ten šeříkový musí být skvělý :)

    Piosek

    OdpovědětVymazat