pondělí 22. února 2016

Yves Rocher čistící pleťová voda pro problematickou a aknózní pleť

Ahoj, vítejte na mém blogu!

Konečně jsem se dostala k sepsání dalšího článku a tentokrát o čistící pleťové vodě pro problematickou a aknózní pleť značky Yves Rocher.

Já z této řady Pure System mám už pleťový krém, takže jsem si říkala, že musím ještě vyzkoušet pleťovou vodu. :)

Čistící pleťová voda s bio aloe vera a kyselinou salicylovou určena pro problematickou a aknózní pleť




Úkolem této pleťové vody je čistit a ozdravovat pleť, zjemňovat její zrnitost, zklidňovat zarudnutí a stahovat póry.
První co mě zarazilo při prvním použitím byla konzistence. Není to klasická pleťová voda, ale spíše gel. Ale na to jsem si po pár použitích zvykla. Barva je lehce nazelenalá....:D ale není to nic hrozného. Na pleti nezanechává pocit lepkavosti. Vůně je stejná jako u krému, nevtíravá.




Co by možná mohlo někomu vadit je, že výrobek obsahuje alkohol.

Musím říct, že tento produkt není úplně propadák :) Plní svoji funkci, stejně jako krém, takže s nějakým pupínkem si poradí.....ale stále hledám ten top produkt na akné. :) 
Ale pleťová voda stojí za vyzkoušení.
 

Žádné komentáře:

Okomentovat