pátek 12. února 2016

ORIFLAME - hydratační pleťový peeling s aloe vera

Ahoj, vítejte na mém blogu!

Dnešní článek bude recenze na hydratační pleťový peeling s aloe vera z Oriflamu.


Toto je můj druhý pleťový peeling. První který jsem si koupila byl z DM od značky Alverde s mořskýma řasami.

Kdybych měla porovnat tyto dva peelingy, tak musím říct, že více či méně, jsem s oběma spokojena. :)

A teď zpátky k hydratačnímu pleťovému peelingu s aloe vera.


Peeling příjemně voní, barva je nazelenalá, konzistence je hustší, takže při nanášení se nestane, že někde něco ukápne. :)
Obrušujících částeček je v peelingu podle mého názoru přiměřeně. Z pleti se krásně a lehce omyje a pleť je svěžejší, hebká. Ovšem příde mi, že není tolik hydratovaná, jako když jsem použila peeling od Alverde s mořskýma řasami.



Ale je to dobrý peeling, kdybych nechtěla zkoušet další jiné pleťové peelingy, tak si ho určitě pořídím znova. :)

Za mě můžu tento produkt doporučit.

Žádné komentáře:

Okomentovat