středa 6. ledna 2016

Sprchové gely II

Ahoj, vítejte na mém blogu! :-)

V dnešním článku se zmíním o dalších sprchových gelech, které jsem si pořídila. První článek "Sprchové gely" najdete ZDE.

Při psaní článku jsem si uvědomila, že je to taková recenze na sprchové gely od Balei. :-) Nemůžu za to, že jejich sprcháče stojí pár korun a jsou dobré. :-) Většina z nich...

A jdeme na to...

První sprchový gel, který mám, je tento Balea jemný olejový sprchový gel. Podle názvu má obsahovat olejový komplex, takže by se dalo od něj očekávat, že bude hydratovat, což mu tak moc dobře nejde. Ale není špatný a vůně taky neurazí. Ale znova si ho nepořídím. 



Další sprchový gel je Balea Luxury Golden Glamour. Tento sprcháč jsem měla v DM boxu a musím říct, že mě nějak ta jejich Luxury řada neláká, takže bych si ho ani sama nekoupila a řekla bych, že bych o nic nepřišla. :-)  Má hydratovat, což mu nejde. Vůně je orientální a to pačula a vanilka.....mě voní jako obyčejná voňavka za pár korun, vanilka tam není cítit vůbec. Takže nepoběžím si ho koupit znova. 


A nakonec to nejlepší :-) Sprchový gel vanilka a kokos. Nádherně voní. A k němu bylo ještě v balení tělové mléko do sprchy s vůní vanilky. Je to moje úplně první tělové mléko do sprchy a musím říct, že jsem maximálně spokojena. Po použití mám opravdu pocit, jako kdybych se namazala normální tělovým mlékem. Takže za mě mají tyto dva produkty velkou jedničku. :-)




A co vy? Který je váš oblíbený sprchový gel? A používáte tělové mléko do sprchy? 

2 komentáře:

  1. Tělové mléko do sprchy jsem zkusila jednou, ale nějak mě to vůbec nezaujalo. Radši se pak namažu normálním krémem :)
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem právě slyšela často, že radší normální krém než krém do sprchy, ale já jsem z toho nadšená :)

      Vymazat