úterý 12. ledna 2016

ORIFLAME - jílová maska s čajovníkem pro mastnou pleť

Ahoj, vítejte na mém blogu! :-)

Dnešní článek je recenze na Oriflame jílovou masku s čajovníkem určenou na mastnou pleť.


Já pravidelně používám masku na obličej od Balei čistící pleťovou masku s bílým jílem a zinkem. To je moje stálice, jsem s ní velmi spokojena, ale říkala jsem si, že můžu čas od času zkusit i jinou masku. :-) Takže jsem si pořídila tuto jílovou masku s čajovníkem.

A jaké jsou mé dojmy?

Maska se nanáší dobře, hezky se rozetře po obličeji. Nanáším ji na 10 minut a poté opláchnu. Vůně je příjemná. Je tam velmi mírně cítit ten čajovník. Ale opravdu velmi mírně, takže se to dá vydržet mít masku 10 minut na obličeji. :-)
Po použití je sice pleť jemná, ale ne tak vyčištěná, jako když právě použiji masku od Balei.


Takže maska neurazí ani nenadchne. Aspoň mě ne. :-)


A co vy? Jakou používáte masku na obličej? Která je vaše oblíbená?

Žádné komentáře:

Okomentovat