středa 20. ledna 2016

Masážní kartáček na obličej od Ebelin

Ahoj, vítejte na mém blogu!

Dnešní článek bude o masážním kartáčku na obličej od značky Ebelin. Takže kartáček zakoupíte v DM drogérii. Kolik stál, to si už bohužel nepamatuji, ale jsem si jistá, že drahý moc nebyl. :-)



Tento kartáček má pleť čistit a masírovat. Používat se má tak, že se na něj nanese čistící produkt a lehkými krouživými pohyby si s ním umývat obličej.


Já kartáček používám ob den a musím říct, že pleť je po použití taková svěží. :-) Více prokrvená tou masáží a i více jakoby září.


Já jsem s tímto produktem velice spokojena a doporučuji ho dál.
A co vy? Používáte nějaký masážní kartáček na obličej? :-)

9 komentářů:

  1. Tak o tomto kartáčku jsem nedávno slyšela u jedné youtuberky, asi si ho taky pořídím.

    SimonetaBlog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja jsem s nim spokojena,takova levnejsi varianta cisticich elektrickych kartacku :-) urcite stoji za to ho vyzkouset

      Vymazat
  2. Ja som si ho tiež chcela kúpiť, peniaze za ten elektrický sa mi nechcelo dávať. No nakoniec som si kúpila taký ružový syntetický a aj ten je celkom fajn, je príjemný ,len by mohol vyčistiť pleť viac :)
    Lavandula Diary

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento kartáček taky uplne moc dobre necisti,ale je fajn :-)

      Vymazat
  3. Vypada dobre.

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to verim :-) treba si taky nekdy udelam radost a poridim si ho

    OdpovědětVymazat
  5. Používám elektrický a je super. Jenom jsem líná ho používat :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přemýšlím o tom, že až tenhle doslouži,tak si udělám radost a koupím si elektrický :-)

      Vymazat