neděle 10. ledna 2016

Malý zázrak...Balea professional Oil Repair Express Kur

Ahoj, vítejte na mém blogu!

Dnešní článek bude o tomto malém zázraku a to Balea professional Oil Repair Express Kur.


Je to tedy kúra na vlasy na poškozené a suché vlasy s arganovým olejem. Moje vlasy jsou rychle se mastící, ale vzhledem k tomu, že často sahám po žehličce, tak konečky vlasů velmi trpí.


Já jsem se i nedávno tady na blogu vyjadřovala, že Balea výrobky na vlasy mi moc nesedí, nemusím je, ale toto je vyjímka. :-)  Sama bych si tuto kúru na vlasy nekoupila, ale protože jsem ji měla v Balea kosmetickém kalendáři, tak jsem se pustila do zkoušení.

Balení má 20 ml. Mě vystačilo na 4 až 5 použití. Nanášela jsem ji jenom na konečky vlasů , ne na celou délku vlasů, po každém umytí. :-) Nechala jsem kúru působit 3 až 5 minut a opláchla.

Vlasy byly krásně provoněné, hladké, konečky jsem neměla tak roztřepené a vlasy opravdu nebyly tak suché a to hned po prvním použití. Byla jsem unešena, že taky něco perfektně sedí na moje vlasy a že zrovna výrobek od Balei. :-)

S touto vlasovu  kúrou jsem velmi spokojena a až pudu kolem DM, určitě si ji hned koupím.

Co vy? Používáte nějaké kúry na vlasy?

Krásnou nedelí vám přeji! :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat