neděle 17. ledna 2016

Cien - krém na oční okolí s protivráskovým efektem

Ahoj, vítejte na mém blogu! :-)

V dnešní článku se zaměřím na oční krém značky Cien s protivráskovým efektem.
Značku Cien najdete v Lidlu (což asi všichni víte :-)). Já jsem od této značky zatím nic nevyzkoušela, ale vím, že si ji někdo hodně chválí.

Takže jsem se rozhodla ji taky vyzkoušet. A co jiného vyzkoušet, když je mi 24 let, než krém na oční okolí s protivráskovým efektem, že. :-) Musím ale přiznat, že vrásky kolem očí už nějaké mám.


Krém stál myslím kolem 70Kč. Obsah balení je 15 ml. Barva krému je bíla, vůně neutrální, nic výrazného. Obsahuje Q10, kyselinu hyaluronovou a vitamin E.
Krém jsem nanášela poctivě každý den, po dobu jednoho měsíce.

A jaké jsou výsledky a mé pocity? :-)



Bohužel, vrásky mi nezmizely. :-D Ne, teď vážně.....krém je příjemný, nedráždí oči, oční okolí hydratuje, ovšem s vráskami nedělá nic. Ale to asi od očního krému za 70Kč nelze očekávat.


Krém bych doporučila těm, kteří si oční okolí chtějí něčím mazat, ale nechtějí za krém utrácet velké peníze. :-)

A co vy? Jaký krém používáte na oční okolí?

Přeji vám krásnou zasněženou neděli :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat