pátek 4. prosince 2015

Mastičky na opruzeniny

Krásný podvečer...nebo už možná i večer :-)

Jak jsem se v jednom článku zmínila, tak jsem koncem listopadu porodila a máme krásnou holčičku. :-) Takže se od teď na blogu sem tam objeví i článek, co se bude týkat miminek a bude pro maminky (samozřejmě i pro ostatní :-)) A dnes nás čeká článek o mastičkách či krémech na opruzeniny.

Opruzeniny jsou věčné téma a mastičky taktéž....reklama je na ně ve všech časopisech, které mají co společného s miminkama.


Já jsem měla doma nachystané tyto mastičky
  • Bepanthen mast na opruzeniny
  • Rybilka Neo
  • Sudokrém
  • sebamed krém na opruzeniny 
Musím říct, že ani jedna není špatná. Malá má zadeček stále bez problémů, ale jedna z těchto mastiček je naprosto u nás bezkonkurenční a to sebamed krém na opruzeniny. Krém, který zabrání i otlaku pleny na kůži. Barva bílá, krém nevoní. Za mě je to zatím jednička a už jsem udělala zásoby. :-)





Doufám, že jsem článkem pomohla k výběru mastičky na opruzeniny, nebo alespoň inspirovala ostatní maminky :-)

Hezký večer všem!




Žádné komentáře:

Okomentovat