čtvrtek 19. listopadu 2015

EOS balzám na rty

EOS balzámy zná určitě každý. :-) Já je znám asi tak rok, rok a půl zpětně, ale pořídila jsem si tento balzám nedávno. 






Proč jsem si EOS balzám na rty pořídila?
Moc se mi líbil design :-) A hlavně jsem byla zvědavá jaký balzám je. Jestli hydratuje, jak voní. Co mě ještě oslovilo bylo, že je 100% přírodní a z 95% organický. A mám takový pocit, že ho vyrábějí v USA, ale nejsem si tím tak úplně jistá. :-)
Vlastním balzám s příchutí borůvek a acai a druhý je s příchutí lesního ovoce.

EOS Summer fruit


 EOS Blueberry Acai

Jaké jsou mé zkušenosti s EOS balzámem?
Oba dva balzámy, které mám, jsou super. Mají obsahovat vitamín E, bambucké máslo. Neměl by obsahovat parabeny, vazelínu, lepek a ftaláty.
Já jsem s těmito balzámy na rty spokojena. Rty mi hydratují, zanechávají je hebké. Mají příjemnou vůni. Na rtech je příjmený.

DOPORUČUJI!
Také vlastníte nějaký EOS balzám na rty? :-)

2 komentáře:

  1. Áno súhlasím, EOS balzamy na pery sú vynikajúce, dostatočne pery hydratujú a vyživujú, poradia si aj so suchými perami. Ja som mala mentolový EOS, ktorý pery príjemne chladí, v zime by sa tento efekt asi až takému ohlasu netešil, no ja som ho používala počas leta, ktoré bolo tento rok extrémne horúce.
    Bianka

    OdpovědětVymazat