středa 18. listopadu 2015

40. týden těhotenství

Miminko je v tomto týdnu velké asi 51 cm a váží kolem 3 500 g, ale to je velmi individuální.

40. týden je týdnem, kdy má těhotná termín porodu, tudíž i já. :-) Porod může nastat prakticky už kdykoli.

U mě to zatím vypadá, že se na porod nechystám...respektive naše malé škvrně. :-) 
Co mě ale teď zlobí je tlak....je trochu vyšší, takže mi navyšují léky na tlak a chodím na kontroly do nemocnice, ale jinak se cítím dobře. Každý večer přemlouvám a prosím malou, že ven už může, tak ať klidně "jde". :-) Ale zdá se, že všechno má svůj čas... :-) 
Jsem na to všechno moc zvědavá...na porod, na miminko, co bude po porodu a tak. A jsem moc a moc zvědavá, kdy "to" příde. :-)

Hezký den a těhotným přeji pohodové těhotenství.

Žádné komentáře:

Okomentovat