čtvrtek 12. listopadu 2015

39.týden těhotenství

Miminko v 39. týdnu měří kolem 51 cm, váha je asi individuální, ale uvádí se kolem 3 300 g.
Miminko je považováno za donošené a čeká se, kdy přijdou první známky porodu. :-)

Jak se cítím já?
Cítím se tak, že se poslední týden modlím k tomu, aby ten den D už přišel. :-D Už abych rodila. Jsem taková celá obrovská, těžká, sotva se pohybuji. :-) Rychle se unavím, nohy mi otékají. No prostě samé problémy. :-D 
K tomu jsem začala mít trochu vyšší tlak a mimčo zlobí s vyšší srdeční frekvencí, tak skoro pořád jezdím do nemocnice na natáčení monitoru, tak jsem z toho taky trochu vystresovaná. Protože každá taková návštěva je nejistota, že nevím jestli pudu domu nebo si mě tam nechají..... :-) Tak uvidím, jak to celé dopadne.
V každém případě prosím malou každý večer ať už se narodí, že dneska může....a ono stále nic. :-)

Užívejte si krásné slunečné podzimní dny ;-)

Žádné komentáře:

Okomentovat