čtvrtek 5. listopadu 2015

38.týden těhotenství

38.týden těhotenství...miminko měří kolem 50 cm a má kolem 3 000 g. Je plně vyvinuté, takže se může kdykoliv narodit. :-)

Porod se blíží....do termínu mám nějakých 19 dní. Strašně moc to uteklo a když si představím, že během 3 až 4 týdnů porodím.....je to neuvěřitelné! Do porodnice mám připravenou tašku, neustále ji kontroluji, jestli je tam opravdu všechno a snažím se být v pohodě a nad věcí. :-D

Na kontrole u lékaře vše v pořádku, opět mi natáčeli monitor. Což je moc krásný, když slyšíte ozvy broučka. :-) Kotníky a nárty mám stále oteklé, ale začínám si na to zvykat. :-D Na procházku zvládnu jít, ale musím jít velmi pomalu a tak celkově jsem neohrabaná. :-) Bříško mi už asi neroste....ale mám pocit, že začíná pomalu klesat dolů. Možná je to jenom můj pocit....uvidíme.

Přeji vám krásný den!

Žádné komentáře:

Okomentovat