sobota 24. října 2015

Pleťová voda Mixa pro mastnou a citlivou pleť

Krásné sobotní dopoledne!

Protože moje pleť je mastná, sem tam se objeví nějaký pupínek, říkala jsem si, že zkusím pleťovou vodu od Mixi.
Tato pleťová voda je čisticí a zmatňující bez obsahu alkoholu, vhodná pro mastnou a citlivou pleť se sklonem k nedokonalostem. Důkladně dočišťuje pleť, stahuje póry a redukuje lesk bez vysoušení. Pleť je dokonale vyčištěná, zmatněná, bez nedokonalostí. 
To slibuje výrobce na obalu. A jaká je skutečnost?

Pleťová voda má být bez alkoholu a parabenů, pro citlivou pleť, ale hned co mě jako první při použití zarazilo je vůně - dosti aromatická. Naštěstí po chvíli jsem ji necítila.
Dále má stahovat póry, což se ji asi celkem daří. Nějaké ty pupínky vysuší a zredukuje. Takže kdo má mírnější projevy akné, tak bych mu tuto vodu doporučila. 
Hlavním důvodem, proč jsem si ale tuto pleťovou vodu koupila bylo, že slibuje zmatnění pleti. Moje pleť se leskne skoro pořád. :-) A jaké mám výsledky po použití? Je teda pravda, že pleť je stále taková mastnější, ale mírně zmatňuje a nejsem tak viditelně lesklá.

Závěr
Nevím jak by reagovala na citlivější pokožce kvůli vůni (i když má být pro citlivou pleť), ale menší nedokonalosti na pleti opravdu redukuje a pleť částečně zmatňuje. Krásně se vstřebá a nezanechává pocit lepkavosti. Ovšem znova si už pro ni nepudu a zkusím něco nového. :-)


Žádné komentáře:

Okomentovat