pátek 2. října 2015

Péče o nehty

Krásný den všem! :-)

Včera jsem se v článku zmínila, jak pečuju o ruce, respektive jaké krémy na ruce používám a dneska se s vámi podělím o mé péči o nehty, protože jim dávám pořádně zabrat lakováním. :-)

Před každým lakováním si na nehty aplikuju tento olejíček od Essence studio nails - repairing nail oil with argan oil. Olejíček nádherně voní, má aplikátor pro snažší aplikování. Já ho pužívám tak, že olejíček nanesu na nehty, rozmažu ho po nehtu a okolí a nechám ho cca 15 minut působit. On se částečně krásně vsákne a opravdu nehty nemám tak suché. Takže jsem s ním velmi spokojena a doporučuji. :-) 



Před každým lakováním nanáším jako base coat vápník pro nehty od Four Seasons. Jsem s ním spokojena. Nehty nemám tak suché, nejsou zbarveny od barevných laků a zdá se mi, že mám nehty i o trochu pevnější. Opět můžu tento produkt doporučit. 


A jednou týdně provádím odstranění nehtové kůžičky. Mě teda příde, že kdybych se na nehtovou kůžičku vykašlala a nic s ní nedělala, tak se nic neděje, :-D ale pro ten můj pocit, :-) Minulý týden jsem si koupila opět od Essence studio nails - fast cuticle remover spolu s profi tyčinkou na zatlačení nehtové kůžičky, která má keramický hrot. S oběma produktama jsem spokojena a to ihned po prvním použití :-) Ale nevím, jak by to odstraňovalo takovou tu nehtovou kůžičku, která zasahuje do nehtu....snad víte, co myslím :-D



Přeju vám krásný pátek a užívejte si víkend!

Žádné komentáře:

Okomentovat