pondělí 5. října 2015

Nákupy v Yves Rocher

Krásné pondělí všem! :-)

Měla jsem nějaké slevy na nákup v Yves Rocher a tak jsem minulý týden vyrazila "provětrat" peněženku. :-) Sice z kosmetiky momentálně nic nepotřebuju, ale znáte to. Jakmile vstoupíte do obchodu, potřebujete pokud možno všechno a hned. :-D

Koupila jsem si krém na ruce s bio arnikou - Hydratační krém na ruce, Bio arnika z La Gacilly. Prý je dobrý na suché ruce, tak uvidím.

Pak jsem si koupila šampon na mastné vlasy s bio kopřivou - Svěží šampon na mastné vlasy s bio kopřivou. Píšou, že je bez silikonu, parabenu a barviv. Jsem tedy docela zvědavá, jaké budu mít vlasy a hlavně, jestli aspoň den vydrží mít vzhled umytých vlasů... :-)

Poté jsem neodolala a vzala jsem si Sprchový gel levandule z Provence. Sprcháč jsem už vyzkoušela, moc pěkně voní...hlavně, že to není taková ta typická levandulová vůně......voní spíše více přírodněji. Opravdu jako živá levandule. A moc se mi líbí fialková barva obalu. :-)

A k nákupu jsem si mohla přikoupit za 35Kč parfémovanou vodu Quelques Notes d´Amour. Když jsem viděla to mini balení, tak si říkám tu chci :-) Vůně není špatná, je taková "težší", takže jí budu spíše používat na slavnostnější příležitosti. Ale kupovat větší balení určitě nebudu.


Žádné komentáře:

Okomentovat