středa 7. října 2015

Moje péče o pleť

Dnes se s vámi podělím o moje rituály v péči o pleť.

Začnu netradičně a to večerem :-) Tedy jak si čistím pleť na noc. Každý den, ať už použiji make up nebo ne, pleť odlíčím. K tomu používám čisticí pleťové mléko od Astrid pro suchou a citlivou pleť. Jsem s ním velmi spokojena. Pleť mi nevysušuje, neštípe do očí, odlíčí perfektně. Používám ho stále dokola. 
Poté obličej umyji mýdlem Oriflame pure nature, Tea tree a Rosemary. S tímto mýdlem dočistím případné zbytky, které jsem nezvládla s odličovačem :-) a omyji tu mastnotu od odličovače. Opět mýdlo je fajn, nedráždí a nevysušuje pleť. Mám ale pocit, že ho už nelze sehnat, takže až mi dojde, nevím co budu dělat.


Pak na obličej použiji od Garnier micelární vodu pro citlivou pleť. Voda je příjemná, hezky se vsákne, nezanechává pocit lepkavosti. Nikdy jsem nezkoušela se odlíčit jenom pomocí této micelárky...nějak jsem na to nenašla odvahu. :-)


A nanesu krém. Teď mám od Nivei krém Soft. Voní hezky, jako Nivea všeobecně :-) vstřebá se hezky. A střídám to se sérem a krémem od L´OREÁL Skin Perfection. Vůně je příjemná, hezky se vstřebává.
Po obou krémech mám pocit hydratovaný pleti, akorát mám problém s tím, že moje pleť si docela rychle zvykne na určitý krém, takže pokaždé zkouším jiné a jiné krémy.




Ráno omyji obličej mýdlem od Oriflame. Když se ten den nelíčím, nanesu micerální vodu a krém. Když se líčím, tak o tom vám napíšu v jiném článku. ;-) 

Jednou za týden si udělám peeling. Používám z DM Alverde Aqua Peeling - pleťový peeling mořské řasy. Je to můj první pleťový peeling, takže nemůžu srovnávat s ostatníma, ale jsem s ním velmi spokojena. Pleť je po použití hebčí, mám pocit hydratace.
A jedou za týden si dávám masku Balea čisticí pleťová maska s bílým jílem a zinkem. Tu už používám řadu let. Občas vyzkouším nějakou jinou masku, ale vždy se vrátím k této. Pleť vyhladí, zmatní.


Žádné komentáře:

Okomentovat