čtvrtek 1. října 2015

Krémy na ruce

Krásný den všem! :-)
Dneska vám přináším článek o tom, jaké krémy na ruce používám.

Představuji vám mojí skromnou sbírku krémů na ruce...





První krém je od Avonu IINTENSIVE RELIEF HAND TREATMENT, For Extremely Dry § Sensitive Skin


Tento krém má být zvláčňující a vyživující, pro suchou a citlivou pokožku. Krém nijak extrémně nevoní, ale co mi na něm vadí je jeho hutnost, kdy ho musím do rukou vtírat půl hodiny a pořád to děla takový ten bílý povlak a je jedno jaké množství si dám. Pro jeho hutnost ho ani přes den neopužívám a pokud tento krém použiji na noc, tak ráno mám ruce, jako kdybych si je nenamazala...takže za mě NEDOPORUČUJI.
Druhý krém je také od Avonu GLYCERINE HAND § NAIL, Rich Moisture Hand Cream, Jasmine with vitamin e § glycerine
 Je to hydratační krém na ruce a nehty s jasmínem, vitamínem E a glycerinem. Krém jsem si koupila, protože má krásný obal (plus byl k němu jelení lůj) :-D a pěkně voní. Hned se vstřebává, ale na moje suché ruce ho používám jenom přes den. Když se s ním namažu na noc, ráno to vypadá jako bych se nenamazala ničím. Ale jinak je moc přijemný, nezanechává mastný film a určitě ho můžu DOPORUČIT.


Třetím krémem je Calcium panthothenicum - mast

Absolutní můj vítěz po všech možných vyzkoušených krémech. Jak říkám mám suchou pokožku na rukách a v době, kdy jsem měla praxi v nemocnici a poté tam pracovala, měla jsem ruce dost zničené. Neustále mytí a dezinfekce se na nich podepsali, takže moje ruce byly suché a na kloubech měly prasklinky, které nepřijemně svědily. Hledala jsem tedy krém, který mi pomůže od suché a popraskané pokožky. Náhodou jsem narazila na calciovku a nemůžu si ji vynachválit. Píšou, že je to mast, ale na mě působí jako mastnější krém. Chvíli trvá než se vsákne, vůně je neutrální. Já ji používám jenom na noc a ráno mám ruce pěkné :-) Za mě je tohle prostě číslo jedna a vřele ji doporučiji, pokud máte velmi suché, popraskané ruce. Kupuju si ji stále dokola. DOPORUČUJI.
A poslední krém, který mám je od Yves Rocher Redberries Hand Cream 
 Hydratační krém na ruce s vůní lesního ovoce. Já teda převážně cítím maliny :-) , ale voní příjmeně. Krém používám přes den, rychle se vstřebává, na pokožce je příjemný. Nemám po něm pocit mastných rukou. Opět na to denní promazávání ho DOPORUČUJI :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat