úterý 6. října 2015

Kočááárek :-)

Z vybírání kočárku jsem měla strach. Protože na trhu je jich mnoho a mnoho a přišlo mi i docela těžké se zorientovat v tom množství a zjistit co jaký kočárek nabízí.
Naštěstí jsem navštívila prodejnu, kde pani prodavačka byla velmi milá, ochotná a hlavně poradila. Bylo vidět, že kočárkům rozumí (což je správné :-) ale jsou tací prodavači, kteří něco prodávají a namelou vám všechno a nebo radši ani neporadí vůbec). A co jsem taky ocenila bylo, že nám prodavačka nic nevnucovala. Ukázala nám typy kočárku, řekla kam se jaký kočárek hodí (jestli je spíše do města nebo do přírody), co všechno si můžeme přikoupit ke kočárku a tak dále. Je toho prostě moc :-)


Nakonec u nás s manželem zvítězil kočárek Junama Impulse Len. Cena kočárku byla 13 999Kč. Cena zahrnuje kočár s korbou, tzv. sporťák, tašku, pláštěnku, slídu, zateplený nánožník na sporťák a síťku na kočárek.
Museli jsem si dokoupit zimní fusak, rukávník - protože budeme mít zimní miminko :-) a autosedačku.

Kočárek se mi velmi snadno ovládá, je možná aretace koleček, korba je docela prostorná a hlavně, co je důležité pro mne, je manipulace s kočárkem. Snadno se složí konstrukce, snadno se odejme a nasadí korba, autosedačka.

Barva je hnědá. Mě příde hnědo-šedá. Barvu jsme chtěli neutrální, protože nevíme na sto procent, že to bude holka :-) a hlavně já bych chtěla, pokud to bude možné, kočár využít i na druhé dítě.

Kočár v terénu zatím vyzkoušený není. :-) 

Přidávám fotky pro lepší představivost.


Žádné komentáře:

Okomentovat