středa 14. října 2015

Gel lak Gabriella Salvete vs. Essence

S gel laky se poslední dobou roztrhl pytel. :-) Skoro každá kosmetická značka se snaží vyrábět laky, které mají vzhledem připomínat gelové laky.

Musím se přiznat, že i já jsem propadla tomuto trendu :-) což jste si mohli všimnout v příspěvcích o lacích, kterýma se lakuji. Všude laky od Essence. :-) Proto jsem se rozhodla, že zkusím gel lak i od jiné značky a to Gabriella Salvete.

A jaké jsou výsledky?

Gel lak Essence
Při testování jsem použila Essence the gel nail polish base coat + Essence the gel nail polish 05 "sweet as candy" + Essence the gel nail polish top coat
  • konzistence dobrá, lak se nikam "neroztéká"
  • štěteček laku širší, pro mne vyhovující
  • nechávám jednu vrstvu laku zaschnout tak hodinu, než nalakuji druhou
  • pro lepší krytí se musí dávat dvě vrstvy barevného laku
  • musí se použít base coat (nemusí, ale měl by :-))
  • mají vzhled gelových nehtů
  • výdrž laku na nehtech je 3-4 dny
  • velký výběr barev laků


Gel lak Gabriella Salvete
Při testování jsem použila Gabriella Salvete GEL ENAMEL 05 + Gabriella Salvete GEL TOP COAT.
  • lak je trochu hutnější, ovšem po nanesení na nehet má tendenci se "roztékat"
  • štěteček laku je užší, než u Essence, ale pro mne taky vyhovující
  • jedna vrstva laku zaschne velmi rychle, druhou vrstvu lakuji po půl hodině
  • pro lepší krytí se musí nanášet dvě vrstvy - i přesto lak trochu prosvítá
  • v řadě gel laků není žádný base coat, pouze top coat
  • mají vzhled gelových nehtů
  • výdrž laku je 2-3 dny
  • omezený výběr barev laků 


A jaký je závěr?
Jednoznačně zůstanu věrná gel lakům od Essence. Já jsem nikdy laky od Gabrielly Salvete neměla moc ráda, nelakovalo se mi s nimi dobře, takže jsem si říkala, že jim dám ještě jednu šanci. Ale už se k nim nikdy nevrátím.

A co vy? Používáte nějaké gel laky?A jaké máte s nimi zkušenosti? :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat