neděle 11. října 2015

DM Box

Musím se vám pochlubit, že jsem vyhrála DM box! :-) Už jednou se mi to podařilo a s produktama, které v boxu byly, jsem byla spokojená a opět musím pochválit DM, protože jsou tam znova super produkty a box se jim velmi povedl!!!

A představuji vám produkty, které jsem v boxu našla :-) 





Dermacol Aroma Ritual Irská káva hydratační krém na ruce
Mám vyzkoušený sprchový gel Aroma Ritual Irská káva a příjemně voněl, takže i tento krém pěkně voní. Má pečovat o nehty i jemnou kůžičku kolem nich a kofein podporuje mikrocirkulaci v pokožce a má dodat buňkám energii.

Dove goodness tělové mléko
Myslím, že je to docela novinka. Není to tak dlouho, co se tato řada začala objevovat v drogériích. Tělové mléko obsahuje olej, obnovuje ochrannou bariéru pokožky, která by měla být po použití jemná a pružnější.

Ria vložky ultra normal plus
Co k tomuto dodat :-) Já tuto značku nepoužívám a ani jsem nikdy nepoužívala, tak ji aspoň vyzkouším.

Balea Luxury Golden Glamour pěna do koupele
S orientální vůní s nádechem pačuli a vanilky.

Balea Luxury Golden Galmour sprchový gel
Také s orientální vůní pačuli a vanilky.

Balea Luxury Red Love koupelová sůl
S exotickou vůní kokosu a broskve s kombinací mořské soli, výtažku z guarany a cenného avokádového oleje.

Celá řada Balea Luxury se mi moc líbí. Mají luxusní obaly, takže za tyto produkty jsem velmi ráda a těším se na vyzkoušení. :-)

sebamed Sensitive intimní mycí emulze
Slibuje asi všechno, co slibují ostatní intimní emulze, to znamená přirozenou rovnováhu a mikroflóru. Vzhledem k tomu, že používám intimní emulzi z DM značky Jessa (a je to moje úplně první intimní emulze :-)), tak ráda vyzkouším něco nového.

Rimmel Super Curler černá řasenka
Tak na ni jsem velmi zvědavá. Protože já kleštičky na řasy používám a tahle řasenka slibuje, že je již nebudu potřebovat a řasy vydrží perfektně natočené až 24 hodin. Od Rimmelu jsem měla pár řasenek, takže aspoň budu moc srovnávat.

zendium Complete Protection zubní pasta
Pasta má poskytovat kompletní ochranu zubům a celé ústní dutině. Já moc neřeším jaké značky pasty mám, jde mi hlavně o to, aby byla chuť příjemně mentolová. Uvidím, jestli to tahle pasta splňuje.




K tomu všemu, jsem našla v boxu i 4 vzorečky :-)


sebamed CLEAR FACE DEEP CLEANSING FACIAL TONER For acne prone skin
Pleťová voda na problematickou pleť. 

salcura Bioskin junior outbreak rescue krém 
Zklidňující krém s rychlým účinkem pro děti od 3 měsíců do 12 let. Vhodný pro pleť se sklony k suchosti, podráždění a ekzémům. Obsahuje 96% přírodních  složek.

Gabriela Sabatini HAPPY LIFE
Toaletní voda. Protože má mamka ráda tuto značku, tak vzoreček dostane mamka. :-)

ALPA KONOPNÝ BALZÁM 
Vhodný k masáži namožených a unavených svalů. Obsahuje konopný olej a mentol, který přináší příjemný chladivý pocit. 


Tak a to je tedy celý obsah DM boxu. :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat