pátek 23. října 2015

36.týden těhotenství

Ve 36. týdnu miminko měří zhruba 45cm, váží kolem 2 500 - 2 700 g. Prostor v děloze mu je těsný, takže pohyby jsou silnější a výraznější. Většina miminek je v tomto období už hlavičkou dolů - v poloze připravené k porodu.

A co já? :-)
Chvílemi si říkám, už aby to bylo za mnou. :-) Do porodu mi zbývá měsíc a musím říct, že to hrozně moc uteklo a vůbec si nechci představovat, jak to bude utíkat až bude malá na světě. :-) 
U doktora na kontrole je vše v pořádku, teď ke konci budu chodit na kontroly po týdnu. Do této doby jsem chodila jednou za 4 týdny. 
Při větší námaze funím stále pořád, jako před týdnem. :-) Ale co mě začalo poslední 3 dny trápit, jsou mírně oteklý kotníky a nárty.....myslela jsem si, že se tomu vyhnu a ono ne. :-) Takže si ty "těhotenské otoky" taky vyzkouším. :-D Asi aby mi to nebylo líto.

Žádné komentáře:

Okomentovat